Çalıştığım şirket artık miadını doldurup da kapandıktan sonra tekrar freelancer çevirmen olarak işe başladığımda beni en çok tedirgin eden konulardan biri yaptığım işin parasını alıp alamayacağım olmuştu. Öyle ya, adamlar paramı vermezse nasıl alacaktım?
Neyse ki bu konuda şanslı çıktım ve birkaç fire haricinde yaptığım işlerin parasını aldım. Hatta, yaptığım iş karşılığında istediğim paranın fazlasını verenler bile oldu.
Ama Ammar 2, karşılığını alamadığım o birkaç fireden biri oldu. Facebook'tan hâlâ takip ettiğim, birkaç kere ödemeyi alamadığımı hatırlattığım yapımcı her seferinde konuya önemsiz bir unutkanlıkmış ve hemen halledecekmiş gibi bir tutumla cevap verse de, ben aradan geçen altı yılda çok soğuk su içtim.
Bilemiyorum tabii, ben her ne kadar öyle bir durum olabileceğine dair bir imada bulunmamış olsam bile, filmin yapımcısı benim bu işi tamamen keyif için yaptığımı, sabahlamayı çok sevdiğim için geceleri uyumadığımı, paranın benim için önemsiz bir ayrıntı olduğunu falan düşünmüş olabilir.
Filmin alt yazı çevirisini ben yapmadım. Ben sadece alt yazıları hazırladım. Alt yazıların çevirmeni de benimle aynı kaderi paylaşmış mıdır bilmiyorum.
Filmin kendisine gelirsek, ilk Ammar filmindeki etkileyici sahnelerin tekrar kullanıldığı, onun dışında her şeyin çok ucuza getirildiği belli olan ve yine o dönemlerde devam filmi vizyona giren Blairwitch filminin rüzgarından faydalanmaya çalışan gayet kötü bir filmdi. Tabii siz filmden parasını alamadığı için film hakkında kötü konuşuyor olma ihtimali bulunan birinin sözüne bakmayın, başka yorumlara da bakın. Kim bilir, belki filmi gerçekten beğenen birilerini bulabilirsiniz.

Yorumlar
Yorum Gönder