Seyirciye bilgisayar destekli abartılı efektler dışında verecek bir şeyi kalmamış gibi davranan modern zamanlardan önce çekildiği için belki teknolojiye abanmak yerine iyi bir hikaye anlatmaya çalışıyordur umuduyla yapmaya başladığım 1987 yapımı Man on Fire filmi beni hayal kırıklığına uğrattı.
Tabii seyirci gözüyle değil de kendisine verilmiş bir işi
yapan çevirmen ve alt yazıcı şapkasıyla baktığımda, az konuşmalı, çevirisi
kolay, hızlı biten bir film olduğu için tam da bir çevirmenin isteyeceği türden
bir işti diyebiliriz. Bunun dışında da bende hiçbir iz bırakmayan, not almamış
olsam yaptığımı çoktan unutup gideceğim bir işti.

Yorumlar
Yorum Gönder